Monday 30 July 2018

Lite blandad övrig samverkan

Jag har nyligen skrivit två bloggposter om publikationer, mediebevakning och offentliga framträdanden kring Svenska Akademien och en artikel i Sociologisk Forskning, och här listar jag helt enkelt det som inte fick plats i dem. Ja, ni förstår själva att det här mest är för min egen skull.

Medieframträdanden:
Radio Kristianstad: Så utsatta är politikerna idag (30 maj).

Offentliga framträdanden:
Frukostseminarium på Aspekta inför Almedalen etc (28 februari). Aspekta gjorde också ett extraklipp med mig med tips om Almedalen. (Facebooklänkar)

Föredrag om "Troll på sociala medier och myndigheters påverkan" på KEFU-dagen (29 maj) där jag bl a pratade om den handbok för offentliga kommunikatörer om att möta informationspåverkan som Institutionen för strategisk kommunikation har gjort på uppdrag av MSB och där jag har varit med på ett litet hörn. Föredraget filmades och kan ses nedan:

Lunchseminarium hos SNS Skåne på temat "Spaning inför valet" (25 juni).


No comments: